نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

هت تریک تاریخی در انتظار ملی پوشان والیبال | ترس از شکست بلای جان لهستان

  • کد خبر: ۱۱۸۰۶۰
  • ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
هت تریک تاریخی در انتظار ملی پوشان والیبال | ترس از شکست بلای جان لهستان
تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه امروز به وقت تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ به مصاف تیم لهستان دارنده چندین مدال المپیک و جهان خواهد رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در حالی امشب برای بار دوم در کمتر از چند هفته به مصاف لهستان، تیم اول رنکینگ جهان و از مدعیان قهرمانی می‌رود که تا همین جای کار هم فراتر از آنچه در سر داشت، دست پیدا کرد و حالا هم بدون واهمه می‌تواند "هت تریک" تاریخی در صعود به نیمه نهایی داشته باشد.
این در حالی است که حریف به رغم دوجین ستاره سرشناس، ترس از شکست می‌تواند بلای جانش شود! ترکیب تیم ایران، همان ترکیب قبلی برابر لهستان خواهد بود، اما در آن سوی میدان گربیچ با قراردادن احتمالی لوماچ پاسور باتجربه اش و سیمنوک در ترکیب با تغییراتی تیمش را روانه بازی خواهد کرد و حتی هیچ بعید نیست که با وجود سه پشت خط زن، در صورت جواب ندادن اشلویکا همانند دو بازی قبلی برابر ایران از بارتوش کورک در پست قدرتی دریافت استفاده کند.
به هر روی گربیچ در این بازی به دنبال اعاده حیثیت لهستان و زدون باخت‌های قبلی از پیشانی دارنده سه عنوان قهرمانی جهان است و این موقعیتی عالی برای تیم ایران است که در سایه تمرکز و آرامش به آنچه در سر دارد، راحت‌تر برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->